Minden egyes ingatlan típusnál teljesen más értékesítési szisztémák és marketing elemek kellenek ahhoz, hogy kihozzuk a maximumot az adott ingatlanból és ügyletből. Így szeretnénk pár példát mutatni az értékesítés során használt marketing eszközeinkből.
Egy ilyen többet mond 1000 hirdetésnél
A videóknak a fotókkal szembeni egyik nagy előnye, hogy jobban be tudja mutatni a tereket és a helyiségek egymáshoz való elhelyezkedését. A kamerát végig kísérjük a bejárati ajtótól a hálószobáig, így egy komplexebb képet ad át az ingatlan igazi arcáról.
Videókat zenével és megszerkesztett információs feliratokkal el lehet látni, így az informatív jellege mellett képes egy érzést, hangulatot kiváltatni megtekintése során, ami kifejezetten fontos.
Hirdetési portálok mellett pedig más hirdetési felületeken, értékesítési csatornákon is el tudunk vele látni hirdetési és marketing feladatokat.
Az extra igényekhez
Lakásbemutató és vlog videót ötvözzük, azaz értékesítőnk mutatja be az ingatlant a videón keresztül. Ezzel a módszerrel és az értékesítő személyiségét felhasználva nagyobb mennyiségű információt, érzelmet tudunk átadni a megtekintők számára.
Ezen kívül fontos szerepe van az online marketingben, értékesítésben hiszen megfelelő célzással, hirdetéssel tágabb célközönséget tudunk elérni. Ezt általában különlegesebb paraméterekkel rendelkező ingatlannál szoktuk megcsinálni, ahol szűkebb a célközönség, így egyedibb módszereket kell alkalmazni.
Drón használata teljesen új nézőpontot biztosít.
Megtekintői élmény teremtés szükséges eszköze.
Egy jó látvány vagy átalakítási terv kíváló virtuális mankó.
Egyes ingatlan típusoknál elengedhetetlen ez a fajta megjelenítési forma.
Technika fejlődése lehetőséget ad arra, hogy a drón felhasználásával teljesen új perspektívából készüljenek képek, videók. Remek választás lakás, családi ház vagy más típusú épület komplexumok teljes területének, mikro környezetének bemutatására. Olyan látványos, figyelemfelkeltő felvételeket lehet készíteni, aminek a kivitelezése pár évvel ezelőtt még lehetetlenek bizonyult.
Színes képekkel, alaprajzzal és a fontosabb információkkal megszerkesztett marketing anyag, amelyet az ingatlan bemutatásakor adunk át a megtekintőknek. Az ingatlan bemutatása közben folyamatosan rá tudnak pillantani, de hazaérve még jobban átlátják a megtekintett ingatlan paramétereit. Megtekintés alatt rengeteg információ elhangzik, így szükséges segítséged adni, hogy ki tudjanak igazodni plusz ad egy exkluzív érzetet az adott lakás, ház számára.
Látványterveket általában újépítésű, felújítandó vagy jól alakítható ingatlanok esetén érdemes használni. Értékesítésnél kifejezetten fontos, hiszen segítséget és támpontot ad a megtekintő számára. Egy minőségi látványterv segítséget nyújt, hogy lássuk azt, hogy a csupasz falakból, rossz állapotú vagy elrendezésű helyiségekből, ingatlanokból pontosan mit lehet kihozni majd a jövőben. Így a felújítási és átalakítási munka előtt megnézhető a végeredmény.
Vannak olyan speciális ingatlanok, ahol szükséges létrehozni egy információs központot, ahol egyszerre elérhető minden rendelkezésre álló marketing és értékesítési anyag. Nagyméretű és egészen speciális ingatlanok, épületkomplexumok esetén fontos az, hogy az egészen szűk vásárlói réteg esetében direkt marketinget alkalmazzunk és az elért releváns érdeklődőket oda vezessük egy olyan felületre, ahol minden fontos információ azonnal, egy helyen elérhet.